Stav objednávky

Informovanie o stave balíka:

  1. Potvrdenie objednávky – Po Vami odoslanej objednávke, Vám automaticky odošleme potvrdzovací e-mail na adresu vyplnenú v objednávkovom formulári
  2. Expedícia tovaru – Druhé upozornenie Vám bude zaslané v čase expedície balíkov, z nášho skladu kuriérovi. Od tohto oznámenia je balík na ceste k Vám do 24 hodín.
  3. SMS od Kuriéra – v deň doručenia balíka, Vás bude formou SMS, kontaktovať kuriér aj s telefónnym číslom, pre prípadné komplikácie prebratia tovaru na Vami zvolenú adresu v objednávkovom formulári.
  4. Doručenie a platba DPD – v prípade ak ste objednávku nehradili platobnou kartou, je možné pri preberaní uhradiť balík kuriérovi platobnou kartou alebo v hotovosti.
  5. DEPO.sk – V prípade ak si zvolíte spôsob dopravy DEPO.sk (platba kartou) – Uhradený balík bude možné prebrať na Vami zvolenej adrese, od prijatej SMS o doručení do DEPO.sk do 14 dní.

V prípade ak stav balíka nekorešponduje so štandardným stavom balíka kontaktujte náš sklad

E-mail: info@origins.sk

tel.č.: +421 918 596 972